Условия

Общите условия, представляват обвързващо споразумение между ВИ ЕМ КА ЕООД и (Вас) потребителите, относно предлаганите услуги от електронен магазин ribolovni.bg. С използването на сайта, разглеждането на страниците, натискането на обектите разположени на страниците на ribolovni.bg, Вие се съгласявате с условията за използване и обслужване, като приемате и се задължавате да ги спазвате. Общите условия могат да бъдат променени, като приложимите условия са тези, които са в сила към момента на подаване на поръчка на електронен магазин ribolovni.bg .

Цени

Цената на всеки артикул е посочена в червено на съответната страница в онлайн магазин ribolovni.bg и е валидна към момента на поръчка, освен в случаи на очевидна грешка (например - погрешно въведена нулева или нереална стойност).
Всички обявени цени на страниците на електронен магазин ribolovni.bg са в Български лева с включен ДДС и са валидни само за онлайн поръчки.
Стойността на доставката се заплаща допълнително. Информация за това ще откриете в раздел ПЛАЩАНЕ И ДОСТАВКА.
Ви Ем Ка ЕООД си запазва правото да променя цените на всеки един артикул в онлайн магазин ribolovni.bg по всяко време и без предизвестие, като промяната не засяга вече завършените поръчки.

Поръчка

Покупката на стоки от интернет магазин ribolovni.bg не изисква регистрация. Достатъчно е да попълните следната информацията в края на поръчката: Име и Фамилия, Град, Пощенски Код, Офис на спедитор или друг адрес за доставка и телефон за връзка. Тази информация е нужна единствено за коректната и навременна доставка на стоките до Вас от спедиторската фирма. Разбира се, ако не желаете при следваща покупка да въвеждате отново данни, можете да си направите регистрация.

Минималната стойност на поръчка в ribolovni.bg е 15 лв. Под тази сума системата не позволява приключване на поръчката !

Онлайн поръчка можете да направите 24 часа в денонощието през системата. Докато правите поръчка, ще имате възможност да виждате продуктите, които купувате, техните характеристики и цени. Разбира се при нужда сме на разположение за допълнителна информация и снимки, за всеки един арикул в сайта.
След приключване на поръчката ще получите имейл. Ако не получите (моля да проверите и папка СПАМ) значи не сме получили вашата поръчка. При правилно финализирана поръчка, получена при нас ще се свържем с вас по телефона за да я потвърдите преди изпращане. В случай, че не я потвърдите, се счита за анулирана и няма да я обработим. Поръчките на редовни и коректни клиенти се обслужват без потвърждение по телефона.
За промяна в статуса на поръчката (потвърждение, обработване, изпращане и др.) ще бъдете уведомявани чрез имейл. Молим да следите за това и в СПАМ папката. Случва се понякога имейлите от нас да попаднат там.
Всяка завършена поръчка на продукт/и през системата на ribolovni.bg представлява изразено съгласие за сключване на договор за дистанционна продажба, който се регулира от Закона за защита на потребителите и Ви ангажира със задължение за плащане на транспортните разходи и стойността на поръчката при получаване на пратката или само на транспортните разходи в случай на отказ от стоката и връщане към подателя. Некоректни клиенти, който не са взели своя пратка и с това си действие са генерирали разходи за фирма ВИ ЕМ КА ЕООД по изпращане и съответно връщане на стоките от куриер, няма да бъдат обслужвани при следваща поръчка.

Доставка

След като приемете общите условия за използване на инернет магазин ribolovni.bg и изпратите към нас през системата своята поръчка, което действие представлява изразено съгласие за сключване на договор за дистанционна продажба, Вие поемате ангажимента да заплатите цената на поръчаните продукти и стойността на разходите по доставката и връщането в случай, че откажете стоката. Фирма ВИ ЕМ КА ЕООД си запазва правото да откаже изпълнение на поръчка към нелоялен клиент. За нелоялен клиент се счита, клиент направил поръчка през системата и непотърсил своята пратка. В такъв случай фирма ВИ ЕМ КА ЕООД ще изпълни следваща поръчка към този клиент само след заплащане на разходите дължими за неприетата пратка.
Информация за стойността на доставка ще откриете в раздел ПЛАЩАНЕ И ДОСТАВКА.
Всяка пратка има опция преглед и тест* - за артикули, които позволяват такъв*

Плащане

1. Можете да заплатите поръчаните стоки на куриера в момента на получаване - в офис или на посочен от вас адрес.

2. Друга възможност е плащане с банкова карта през виртуален ПОС. На нашия сайт www.ribolovni.bg респективно ВИ ЕМ КА ЕООД може да платите с банкова дебитна, кредитна или бизнес карта с логото на Visa и MasterCard чрез виртуалния ПОС на обслужващата ни банка, която е ДСК АД част от OTP goup.
- Сигурността на плащанията са защитени посредством програмите за сигурнист на международните картови организации (МКО) Master Card Identity check и VISA Secure.
- При плащане с карта през виртуалния ПОС на банка ДСК ще е необходимо да въведете номер на карта, валидност, CVV/CVC. Ако Вашата карта участва в програмата за сигурност на МКО Master Card Identity check и VISA Secure, то ще е необходимо да въведете 3-D парола.
- Ние от www.ribolovni.bg респективно ВИ ЕМ КА ЕООД не събираме, не обработваме и не съхраняваме данни на карти. Всички данни на карти се попълват лично от Вас в защитена платежна страница на обслужващата ни банка.
- Независимо от валутата на Вашата банкова сметка, транзакцията ще бъде извършена в български лева според актуалния обменен курс на обслужващата Ви банка. Всички цени са крайни, с включено ДДС.
- В случаите, в които се налага да се възстанови сума, без значение цялостно или частично и плащането е направено с карта, то ние възстановяваме сумата чрез нареждане на обратна операция по картата с която е направено плащането в срок от 14 дни.
- От гледна точка на сигурност, максималната сума за плащане с карта е 2500 лева.


Забавена доставка

Възможни причини за забавяне на вашата поръчка:

1. Правим всичко възможно да разполагаме с наличност от всички стоки и да обновяваме своевременно количествата им в интернет магазина, но е възможно някой от поръчаните от Вас продукти да е изчерпан и да не е наличен в момента на приключване на поръчката. В такъв случай ще се свържем с Вас в най-кратък срок, по телефон или с имейл съобщение за да предложим заместител на липсващият продукт или да Ви информираме за срока на доставка.

2. При грешни или непълни данни за доставка -  имена, адрес или телефон.

При объркване между поръчаните и получените продукти или възникване на неточност по наша вина, ние ще поемем разходите по връщане и замяна на несъответстващите продукти.

Право на връщане

Съгласно Закона за защита на потребителя, Вие можете да върнете закупените продукти, без да посочвате причина и без да дължите обезщетение в рамките на 14 дни от датата на получаване на стоката, отразена в документите за предаване от куриера, ако са спазени следните условия:

- Продуктите да са във вида, в който сте ги получили (в оригиналната опаковка и с етикетите по тях)
- Да няма следи от употреба, нарушен вид или замърсяване
- Да върнете оригиналната фактура, стокова разписка или касовият бон (с доставката ще получите един или повече от изброените документи)
Всички разходи по връщането на продуктите и подмяната им, ще са за Ваша сметка и в двете посоки.

Можете да изберете между
- замяна с друга стока и доплащане, ако подменената е по-скъпа или да Ви възстановим разликата, ако цената на новият артикул е по-ниска от платената от Вас цена.
- ако не желаете замяна, ще Ви възстановим стойността на стоката/ите (отразена върху документа за покупка), като това не включва стойността на транспортните разходи

Възстановяването на сумата става само по банков път, на Ваша лична сметка в срок до 14 дни от датата, на която сте ни уведомили и върнали* стоката.
(в случай, че са спазени гореописаните условия за връщане)*

Указания за връщане на стока

- ако желаете да върнете или замените стоки, трябва да се свържете с нас на електронна поща - hotreel@gmail.com или чрез формата за контакт в сайта
Ако Ви е необходимо съдействие, можете да получите помощ и на телефон 0877 911 100 в работно време - от понеделник до петък от 9.00 ч. до 19.00 ч
- адрес за връщане на продукти - офис на куриерска фирма Еконт, град Варна, квартал Бриз, бул. Осми приморски полк / срещу Паралакс

Информация за надзорни органи

Комисия за защита на потребителите - Адрес: гр. София, ПК 1000, ул. "Врабча" № 1, ет. 3,4,5
тел.: 02/9330565, имейл - info@kzp.bg

Спорове

Вие можете да използвате Европейската платформа за онлайн решаване на спорове (ОРС), достъпна на http://ec.europa.eu/odr/ - единен портал за достъп,
който позволява на потребителите и търговците в ЕС да уреждат възникналите споровете помежду си.
Алтернативното решаване на спорове /АРС/ между потребители и търговци представлява извънсъдебно помирително производство на доброволен принцип. Общите помирителни комисии съдействат за постигането на споразумение между потребители и търговци при спорове за договори за продажба на стоки и предоставяне на услуги.

Други

Възможни са печатни грешки !

Собственик и оператор на сайта
ВИ ЕМ КА ЕООД 
Регистрирано търговско дружество със седалище и адрес на управление:
9000, гр.Варна, ул. Д-р. Пискюлиев, 12 а
ЕИК: 202930449, ДДС номер: BG202930449


Тел.: +359 877 91 11 00
E-mail: hotreel@gmail.com


Понеделник-Петък: 09:00 - 19:00ч.
Събота и Неделя: Почивни дни
ЗА КЛИЕНТА
Моят профил
Право на връщане
Онлайн решаване на спорове
КЗП